به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مجله الکترونیکی ویژه بزرگداشت سردار سلیمانی را به زبان آلمانی منتشر کرد. در این مجله الکترونیکی که در روز سیزدهم دی ماه منتشر شد در چندین مقاله آلمانی به شخصیت والای شهید سلیمانی،نگرش اجتماعی و سیاسی آن شهید و زندگی سراسر مبارزه و اخلاص ایشان و سخنان مقام معظم رهبری در باره ایشان پرداخته شده است. در ادامه به عناوین برخی از مطالب مجله اشاره می شود.

به مناسبت سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مجله الکترونیکی ویژه بزرگداشت سردار سلیمانی را به زبان آلمانی منتشر کرد. در این مجله الکترونیکی که در روز سیزدهم دی ماه منتشر شد در چندین مقاله آلمانی به شخصیت والای شهید سلیمانی،نگرش اجتماعی و سیاسی آن شهید و زندگی سراسر مبارزه و اخلاص ایشان و سخنان مقام معظم رهبری در باره ایشان پرداخته شده است.درادامه به عناوین برخی از مطالب مجله اشاره می شود.
عناوین مطالب مجله:
1. سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
سیزدهم دی سال روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در سال ۱۳۹۸ است. بسیاری از مسلمانان منطقه و سراسر جهان بار دیگر شجاعت بزرگ سردار قلب ها و به ویژه مبارزه خستگی ناپذیر او با داعش را گرامی می دارند. در این مطلب به زندگی سردار گرداخته شده است. 

2. امام خامنه ای: گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی
در این مطلب بخشی از فرمایشات امام خامنه‌ای در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی آورده شده است. تجلیل عمومی از سردار سلیمانی و حضور خودجوش مردم در مراسم مختلف بزرگداشت یاد او نتیجه اخلاص سردار سلیمانی است.

3. ایران به یاد شهادت سردار سلیمانی
نگاهی کذرا به حضور گسترده مردم ایران در بزرگداشت سردار سلیمانی. از بغداد تا کرمان، در زادگاه سردار سلیمانی، صدها هزار نفر در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد ترور سردار قاسم سلیمانی شرکت کردند.
4. سردار قلب ها و خدمتگذاران مردم
حادثه ۳ ژانویه ۲۰۲۰ روشن کرد که چه شخصیتی در این حمله تروریستی از میان ما رفته است. در حقیقت کمتر کسی تا کنون این چهره بی نظیر را می شناخت. در این مقاله به الگو سیاسی و دینی زندگی ایشان پرداخته شده است.
5. نقش سردار سلیمانی در شکست داعش در سوریه
نوشته دکتر مارکوس فیدلر
در این نوشته به جنگ سوریه پرداخته می شود و به حضور سردار و نقش ویژه ایشان در پیروزی بر علیه داعش بررسی می گردد.
6. تعهد سردارسلیمانی به شکست داعش برای اروپا چه اهمیتی دارد؟
نوشته دکتر مارکوس فیدلر www.irankultur.com

در این نوشته به این سوال پرداخته می شود که اگر سردار سلیمانی با توانایی های استراتژیک و تاکتیکی بی اندازه اش در شکست دادن داعش و دیگر باندهای تروریستی وابسته به القاعده در عراق و سوریه موثر نبود، چه اتفاقی برای کشور های اروپایی می افتاد.

7. فیلم مستند درباره سه روز پیش از شهادت سردار سلیمانی «۷۲ ساعت» مستندی است درباره سه روز اخیر در زندگی ژنرال قاسم سلیمانی، به کارگردانی مصطفی شجاعی و تهیه کنندگی مهدی موتاهر درسال1400.
8. معرفی منظومه سربازنامه
«سربازنامه» منظومه‌ای است که افشین علا برای شهید قاسم سلیمانی سروده است،‌ منظومه‌ای که با تلفیق داستان‌های اساطیری،‌ آموزه‌های دینی و انقلابی معاصر پدید آمده است.
9. مناجات نامه ای از سردار سلیمانی
در این بخش مناجات نامه ای از سردار سلیمانی که به زبان آلمانی ترجمه شده است، منتشر شده است.
10. من از هیچ چیز نمی ترسیدم
معرفی کتاب ;من از هیچ چیز نمی ترسیدم;در این نوشته کتاب زندگی نامه سردار سلیمانی به زبان آلمانی معرفی می گردد.این کتاب توسط انتشارات اسلامیکا به چاپ رسیده است.
11. زندگی نامه کوتاه سردار سلیمانی
خبر شهادت او سرتیتر خبر های سراسر جهان است، اما در مورد زندگی و کار او گزارش چندانی در دست نیست. رسانه های جریان اصلی غربی تنها ادعا می کنند که او یک تروریست بوده است، اما در این مقاله به شکل کوتاهی به زندگی ایشان پرداخته می شود.
لینک مجله الکترونیکی در وب سایت

https://www.irankultur.com/?na=v&nk=1-d205de618b&id=171

پیوند(های) مرتبط:

https://www.irankultur.com/general-soleimanis-brief-an-seine-tochter/
http://www.irankultur.com/newsletter/
http://www.irankultur.com/soleimani-europa/

کد خبر 14249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =